Hranolčeky a špeciality McCain pre každú príležitosť

Výrobca mrazených zemiakových produktov McCain tento rok inovoval svoje produktovom portfóliu. Zákazníci tak už v tomto období nachádzajú svoje obľúbené hranolčeky a pečené zemiaky v nových obaloch, niektoré aj pod novými názvami, avšak receptúra a vysoká kvalita známych výrobkov ostala zachovaná. Značka McCain však prišla aj s ďalšou zmenou. Svoje produktové portfólio rozšírila o novinky, ktoré sú pripravené podľa najnovších trendov v gastronómii: široké steakové hranolčeky Steakhouse Frites, hranolčeky s chrumkavou šupkou Bistro Style a zemiačiky s vlnkovým rezom Hütten Wedges. Zemiakové výrobky McCain sú tak spotrebiteľom po ruke pre každú chutnú príležitosť. Viac na www.mccain.sk.

McCain dlhodobo zastáva pozíciu lídra na slovenskom trhu v segmente mrazených zemiakových produktov a je držiteľom pečate a diplomu Zdravo a chutne a piatich ocenení Slovak Superbrands. Pôvodne rodinný podnik bol založený v roku 1956 v kanadskom meste Florenceville bratmi McCainovcami. Dnes má spoločnosť viac ako 20 000 zamestnancov v 160 krajinách sveta. Okrem širokej ponuky obľúbených hranolčekov a zemiakových špecialít v maloobchode má silné zázemie aj v gastro segmente. Značka McCain bola prvým výrobcom zemiakových hranolčekov určených na prípravu v rúre bez pridania oleja.

Vychutnajte si dobré chvíle.

S dobrým jedlom Značka McCain kráča s trendmi, sleduje meniaci sa trh, v ktorom sa odráža rýchly život konzumentov jej výrobkov. Za zmenou obalov a produktovými novinkami Bistro Style, Steakhouse Frites a Hütten Wedges je práve vnímanie týchto zmien a snaha vyhovieť životnému štýlu a potrebám spotrebiteľov. Zo spotrebiteľských prieskumov* vyplýva, že jednotlivé kategórie produktov plnia svoj účel a vyhovujú každej životnej príležitosti. Spoločnosť McCain tak priniesla zážitkové jedlo pre každý deň, nielen v podobe bežnej večere, ale aj ako výnimočné pohostenie na oslavy či gurmánske posedenie s priateľmi.
PODRAVKA / LAGRIS
Zaostrené na kvalitné strukoviny

Strukoviny boli nezastupiteľnou súčasťou jedálnička už našich starých mám. V súčasnosti slávia svoj návrat, a to nielen pre pozitívne účinky na zdravie, ale aj pre mnoho spôsobov prípravy tradičných i moderných pokrmov. Spoločnosť Podravka už niekoľko rokov prináša pod značkou Lagris kvalitné strukoviny, ktoré vyhovujú aj tým najnáročnejším. "Základom je úcta k prírode, starostlivý výber kvalitných surovín a šetrnosť pri ich spracovaní, vďaka čomu si zachovávajú prirodzenosť a vysoký obsah vitamínov a minerálov," hovorí Zdenka Nemcová, Marketing Director spoločnosti Podravka International. V súčasnosti prichádza Lagris so sviežim redizajnom obalov a s cieľom priblížiť sa aj mladšej cieľovej skupine spotrebiteľov. Viac na www.podravka.sk.

Už 18 rokov na slovenskom trhu

Značka Lagris začala písať svoju históriu v roku 1991. Pôvodne česká rodinná firma sa zaoberala predávaním agroplodín. V roku 2002 sa spoločnosť Lagris stala súčasťou skupiny Podravka. Zdenka Nemcová z Podravka International: "Značka Lagris je už dlhodobo súčasťou slovenského trhu s ryžou a strukovinami. Našim cieľom je prinášať na trh kvalitné výrobky, nielen tie tradičné, ale aj nové a menej známe. Zároveň chceme spotrebiteľov vzdelávať a budovať ich povedomie o segmentoch racionálneho stravovania, pretože si určite zaslúžia našu pozornosť, a to nielen pre pozitívny vplyv na naše zdravie."

Blízko aj k mladším spotrebiteľom

V súčasnosti je trendom zdravé a vyvážené stravovanie. Portfólio značky Lagris obsahuje tradičné výrobky ako sú ryža a strukoviny - šošovica, fazuľa či hrach, ktoré si získali dôveru a lojalitu zákazníkov. "Neustále sa snažíme inovovať portfólio značky Lagris, kráčať so súčasnými trendmi a byť bližšie k našim spotrebiteľom, mladšiu cieľovú skupinu nevynímajúc. Aj preto do nášho produktového portfólia neustále pribúdajú moderné a trendové výrobky," objasňuje Z. Nemcová a dopĺňa: "Pod značkou Lagris nájdu spotrebitelia aj špeciálne druhy ryží a strukovín, či produkty racionálneho stravovania." Zo špeciálnych je to sushi ryža a arborio či carnoli, ktoré sú určené na prípravu pravého talianskeho rizota. Pod značkou Lagris sú zastúpené aj produkty ako chia semienka, quinoa a bulgur, zo strukovín je okrem iných dostupná aj červená, žltá a francúzska zelená šošovica. 

S úctou k prírode

Aby bola značka Lagris pre zákazníkov ešte viac atraktívna, niesol sa prvý polrok 2019 v znamení redizajnu všetkých výrobkov. Po novom sa k značke Lagris viaže slogan "S úctou k prírode". "Zvolený slogan vychádza najmä z našich produktov, ktoré sú starostlivo vyberané, spracovávané a tiež ekologicky ošetrované. Úcta k prírode je následne pretavená do úcty k spotrebiteľom, nakoľko je našou snahou prinášať na pulty predajní len to najlepšie," vysvetľuje Zdenka Nemcová zo spoločnosti Podravka International, do ktorej značka Lagris patrí. Celkový dizajn obalov je inšpirovaný farbami prírody a vzhľadom dreva. Zákazníkov môže upútať aj zmena loga a vyobrazené piktogramy na čele obalu s hlavnými benefitmi konkrétnej suroviny. "Rovnako si dávame záležať na tom, aby sa spotrebiteľ o surovine dozvedel čo najviac. Na obaloch produktov sa preto nachádzajú aj edukatívne texty o konkrétnych surovinách," dopĺňa Z. Nemcová.